I was here

Sok minden történt már meg velem életem során, de ilyet még én sem pipáltam. Ugyan sikerült legyőznünk a tízfarkút és befejezni a Negyedik Nagy Ninja Háborút, de így is sok embert veszítettünk. Én voltam az, aki bevitte a végső csapást, de súlyos sebet kaptam. Nem igen emlékszem, hogy hogyan sikerült, de sikerült.
Az egyik pillanatban még a földön álltam, a másikban már Madara hátába nyomtam a Rasengant, megszűntetve az egyesítéshez szükséges technikáját.
Egy ideig semmit sem éreztem, ám egyik pillanatról a másikra újból a földön találtam magam. Fájó, kínzó érzés kerített a hatalmába. Éreztem, ahogyan a mellkasomban forr a fájdalom, és minden perccel egyre mélyebbre vájja a fogait. Nehezen lélegeztem, szemeim résnyire szűkültek a fájdalomtól.

I wanna leave my footprints on the sands of time
Know there was something that, and something that I left behind
When I leave this world, I'll leave no regrets
Leave something to remember, so they won't forget

Villámgyorsan Konohába vittek, egyenesen a kórházba. Hordágyra fektettek, úgy toltak el a műtő felé. Bár csak tompán, mégis hallottam, hogy sokan futottak utánam. Apám, Sakura, Hinata és Sasuke rohant a hordágyam mellett.
Ide-oda dobáltam magamat kábult, őrült állapotomban. Ordítottam, ahogy csak a torkomon kifért, de ez is hamar elmúlt, amikor elment a hangom. Semmi sem jött ki a számon. Egyetlen hang sem.
Résnyire kinyitottam a szemeimet, és láttam, ahogyan Sakura és Hinata arcán záporesőként hulltak a könnyek. Apám arcára kétségbeesés, ijedtség és fájdalom ült ki.
Elváltunk egymástól, Tsunade nagyi előkészíttette az operációt. Szívem hevesen dobogott, tüdőm falta a levegőt. Mégis minden egyes levegővétel fájt.
Tovább akartam ordítani. Ordítani, ameddig csak lehet, de néma maradtam. A kezeimet óvatosan a fájó pontra csúsztattam, és megállapítottam, hogy életem nektárja folyt szerte a kórházi ágyneműn.
Felemeltem a kezemet, és ijedten láttam, ahogyan végigfolyik rajta a piros vér.

I was here
I lived, I loved
I was here
I did, I've done, everything that I wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know

Nővérek szaladgáltak körülöttem, Tsunade nagyi kiabált mindenkivel. Alig hallottam valamit, de még így is ki tudtam venni egy kristálytiszta mondatot, aminek nagy jelentősége volt.
– El fogjuk veszíteni!
Bizonyára túl sok vért veszítettem. Azért láttam olyan homályosan, azért hallottam keveset. Szóval meghalok, elhagyom ezt a világot. Itt hagyok mindenkit. Sakurát, Hinatát, Sasukét, Kakashi senseit, az egész falut. Hátrahagyok milliónyi emléket, milliónyi pillanatot és milliónyi szót. Itt hagyom ezt a világot, ahol gyermekként oly’ sokat kellett szenvednem, csak mert bennem élt a Kilencfarkú.
Ezt a világot, ahol megannyi szív dobbant egyért, ahol a gyűlölet könnyen legyőzött, és csak a szenvedés és bánat volt. Itt hagyok egy világot, melyben már megtaláltam magamat, ahová már beilleszkedtem.
De két dolog igazán erős volt itt. A szeretet és a szerelem. Szerelem, hát igen. Sosem tudtam elmondani annak a lánynak, mennyire szeretem őt, hogy mennyire boldoggá akarom tenni. Igaz, hogy nem voltam egy romantikus alkat, de szeretni én is tudtam. Öleltem volna, csókot csókra halmoztam volna. Igazán boldog lettem volna, mikor nap-nap után hazajövök, és egy kedves, gyöngéd mosoly fogad otthon, míg ő repesve bújik hozzám.
Könnyek szöktek a szemembe, ha csak erre gondoltam.

I was here
I want to say I lived each day, until I die
And know that I meant something in, somebody's life
The hearts I have touched, will be the proof that I leave
That I made a, and this world will see
I was here
I lived, I loved
I was here

Nem értem el a céljaimat, és nem tartottam be az ígéretemet, bár Sasuke most velünk jött, de nem biztos, hogy végleg itt fog maradni. Megint elmegy, és összetöri Sakura szívét, pedig ezt nem akarom.
Szeretnék még élni, szeretni, reménykedni, hogy egy nap minden a jó útra tér. Bizakodni, hogy az emberek tudnak változni, és remélni, hogy be is jön. Szeretnék még egyszer sétálni Konoha utcáin, magamba szívni a napfényt, megjegyezni az emberek arcát, a Hokage emlékműt. Szeretnék beszélni apával, fel akarom neki tenni az összes kérdésemet, ami valaha megfogalmazódott bennem gyerekként.

I did, I've done, everything that I wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know

Lehet, hogy sok mindent nem tettem meg, de sok mindent, amit nem is akartam, megtettem. Megmentettem Konohát Peintől, Jiraya sensei tanítványa lettem, én lettem a legerősebb ninja egész Konohában.
Az egész Shinobi világot felszabadítottam az örök hazugságtól. Sok életet mentettem meg. Elnyertem az emberek elismerését, amelyet olyan nehezen tudtam megszerezni, évek kellettek hozzá.
De most halálomon vagyok. Nem teszek többet az országért, a faluért.
Ha meghaltam, találkozhatom anyával, Ero-sanninnal, az öreg Harmadikkal, a régmúlt Hokagékkel, idővel, apával. Együtt lehetek a családommal, akik mellett boldog leszek. S bár most elmegyek, odafentről vigyázni tudok majd a barátaimra. A barátaimra, akik életem személyes részét képezték.

I was here
I lived, I loved
I was here
I did, I've done, everything that I wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know
I was here

Így belegondolva egész szépnek nevezhető életem volt. Megszülettem, felnőttem, barátokat szereztem, szerelmes lettem, és végül az egész világért meghaltam. Jinchuuriki voltam, a Kilencfarkúé. Megküzdöttem a gyűlölettel, szenvedéssel és fájdalommal, mégis akadtak olyanok, akik elfogadtak olyannak, amilyen voltam. Szerettem, éreztem, hiszen én is ember voltam.
Aggódtam, hiszen nekem is voltak szeretteim. Megküzdöttem rengeteg shinobival, akiket elemésztett a sötétség mélységes bugyra, és végül mindig győztem.

I just want them to know
That I gave my all, did my best
Brought someone to hapiness
Left this world a little better just because
I was here

Sok embernek segítettem visszatérni a helyes útra, sokaknak adtam új reményt a jövőt illetően. Sokan elismertek és szerettek. Hiányozni fog ez a világ, de valamilyen szinten jólesett, hogy egy nagy terhet dobhattam le a vállamról.
Remélem, az utódomnak, aki a Jinchuurikik sorában követ engem, több szerencse és boldogság adódik majd most, hogy kitapostam neki az utat.
A pulzusszámláló-gép egyre gyengébben pityegett mellettem, de nekem még volt valamim, amit még el akartam mondani, mielőtt elmegyek innen.
Emlékezzetek rám! Itt voltam és éltem veletek. Emlékezzetek a mindig életvidám Narutóra, aki szeretett titeket, és örömmel áldozta fel az életét azért, hogy ti élhessetek. Itt voltam.
Itt voltam!
Végül a gép már csak sípol.

I lived
I loved
I was here
I did, I've done, everything that I wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know

I was here





Megjegyzések