Fejlemények!

Sziasztok!

Mint azt láthatjátok elkezdtem feltölteni a Börtönsztori fejezeteket, amiket eddig elhanyagoltam. Persze gondolom egyből felötlik bennetek a gondolat, hogy mire ez így hirtelen? Hiszen már egy jó ideje nem tettem közzé semmit.

Nos, a válasz egyszerű: Eddig AFS oldalára töltöttem fel a fejezeteket, de mivel az oldal már egy jó ideje nem üzemel, és nekem már nagyon hiányzik az, hogy publikáljak.

Őszintén szólva már nem is emlékszem, hogy mi volt az utolsó fejezet, amit feltöltöttem AFS-re, de már nem is lényeges. Hiszen most az a fontos, hogy akik már régóta várták, hogy olvashassák azoknak legyen hol. Igaz, nem fogom egyszerre feltölteni az összeset - elég sok van, valamint azért nem akarom magam alatt sem vágni a fát. Mára ennyi lesz, és ezentúl megpróbálok naponta feltölteni egyet-egyet egészen addig, amíg el nem érünk oda, ahol most tartok.

Remélem, hogy azért élvezni fogjátok, és nem tépitek le a fejemet, amiért csak most jutott eszembe használni ezt az oldalt.
(védelmemre legyen mondva: érettségizem!)

További jó olvasást! 😊


Megjegyzések