Közhír!

Sziasztok!

Mint láthatjátok a címben egy fontos hírt kell veletek megosztanom, ami az imént jutott eszembe, ahogy ránéztem a naptárra. Ugyanis még három hetem van nagyjából a szóbeli érettségi vizsgámig, és ugye ez alatt tanulok, meg publikálom nektek a fejezeteket.

Azonban én rájöttem, hogy azon a napon, amikor én érettségizem nem biztos, hogy tudok nektek tartalmat szolgáltatni, annyira hulla leszek, vagy későn érek haza. Persze azért megpróbálom, de előre szerettem volna nektek szólni, hogy vaj rá esély, hogy aznap nem lesz fejezet.

Szerencsémre csak három nap közül választhatok, amikor vizsgázom. Ez június 19-20-21. Valamelyik napon lesz a vizsga - ezt majd 19-én tudom majd meg -, és akkor lesz bizonytalan a fejezet érkezte.

Valamint szerettem volna azt is közölni veletek, hogy valószínűleg, ha újra indul az AFS - ennek pontos indulása passz -, akkor egy időre leállítom a publikálást, ugyanis a blog újraindítása óta volt időm átnézni a fejezetek, és rá kellett döbbennem, hogy sok helyen eltértem, vagy másképp írtam le. Például a hetedik fejezetben mást írtam mint mondjuk a kétszáznyolcvan-negyedikben - sajna, még nincs annyi, de lehet, hogy lesz, ha így folytatom -, így lehetséges, hogy a jelenleg is fent lévőkben is lesznek majd változtatások attól függően, hogy melyik tetszik jobban, melyik lenne jobb, melyik felelne meg a történet további folyásában.

De ebből az egészből - az AFS-ből - azt akartam kihozni, hogy AFS-ről törlöm a fejezeteket az első kivételével, amit majd át fogok írni nem sokára - egy-két helyen elég hülyére sikeredett így utólag nézve -, és újra feltöltöm. Jobban mondva megszerkesztem azt a fejezetet.

Remélem nem tépitek le a fejemet, amiért erre vetemedek, de valahol még én is elborzadok, hogy mégis miket írtam el, vagy mit írtam ahelyett, amit akartam. Tudni illik, én nem csinálok tervet, hogy melyik fejezetben mi lesz, hanem az aktuális helyzethez találom ki a cselekményt.

Néha hosszabb lesz, néha nem, néha meg cserben hagy az ihletforrásom, és nem tudom mi legyen a fejezetben. Ez persze most nem fontos, már van elegendő fejezet ahhoz, hogy legyen egy ideig megfelelő mennyiségű bejegyzés.

Addig is jó olvasást!

Edward.... hm... hova is raktam rólad az ötleteimet?
Jó kérdés 😏

Megjegyzések