Visszajelzés

Sziasztok!

Nem régiben kaptam egy levelet az egyik olvasómnak vélt személytől, amiben azt kérdezte, hogy folytatom-e az írását a történetnek.

Nos, én azt válaszoltam neki, hogy még nem tudom, valamint, átírás alatt van a történet eleje, mivel rengeteg mindent raktam bele az elején, mára pedig már a felét sem használom.

Volt időm gondolkodni ezen, méghozzá nagyon sokat. Többször megfordult a fejemben, hogy abbahagyom az egészet, és törlöm a blogot, mivel nem olvassa senki sem szinte. Azonban, mikor felötlött bennem, hogy miért is készítettem ezt a blogot, rájöttem, hogy azért mert AFS-n kívül is szerettem volna, ha olvassák a sztorit. Viszont, most nincs AFS már egy jó ideje, én pedig egyre inkább kezdem elveszteni a motivációmat arra, hogy hosszabb történeteket írjak.

Így vagyok a Börtönsztorival is. Imádom, szinte végigkövette az egész középiskolás éveimet, a legszomorúbb és legszebb pillanataimban is velem volt, és rájöttem, hogy nehezemre esne elengedni a történetet. Így néhány hete, hogy egy kicsit felvidítsam magamat, valamint egy kicsit fellendítsem a saját írás iránti vágyamat, könyvmolyként falni kezdtem a könyveket - amiket már egy jó ideje gyűjtök -, és rengeteg új ismerettel és ötlettel gazdagodtam, valamint könyv olvasás közben rengeteg novella is született.

Igaz, ezek nem mind a Börtönsztorihoz kapcsolódnak, de sokuk igen. Így úgy tervezem, hogy amikor elérek ahhoz a részhez, amikor már aktuális lesz a melléktörténet - én csak így hívom őket -, akkor elfogom hozni nektek. Egy részük Naruto szemszögéből íródott, mások pedig olyan szereplőktől, akik nálam már jelen vannak - gépen már a 46. fejezetnél tartok... kicsit elmaradtam igen -, de számotokra még nem hoztam el.

Szóval, mint az látható úgy döntöttem, hogy igyekszem nektek elhozni a tartalmakat, anélkül, hogy változtatnék az előzményeken, mivel rengeteg munka lenne újra írni, úgy, hogy megmaradjon az a hangulat és esemény szál, ami eddig érték hőseinket. Nem leszek rendszeres, de hetente legalább egyszer szeretnék bejelentkezni hozzátok.

Türelmeteket előre is és utólag is köszönöm!
(Nálatok is esett a hó? Itt igen, de semmi nem maradt belőle. Pedig szeretnék egy ilyen hóembert építeni :D )

Megjegyzések