Vizsga a vizsga hátán :(

Sziasztok!

Mint a címből is láthatjátok egy kicsit eltűnök megint. Tudom, hogy nem a legjobb dolog, de kénytelen vagyok.

Az a nagy helyzet, hogy most szombaton (március 3.) megyek ismételten angol középfokú nyelvvizsgázni, és szeretném végre lerakni azt a nyamvadt írásbelit. Gőzerővel tanulok, és folyamatosan az angol jár a fejemben. Így ez nagyon meglátszik az írásomon is.

Nagyon slampos lett, és van mit rajta javítanom, így egy hétre, másfél hétre eltűnök. Valamint persze, ahogy ígértem, hozom nektek a novellákat, ám a vizsga miatt azok sem lettek olyanok, amiket szívesen kiadnék a kezem közül.

Szeretném, ha olyan írásokat olvashatnátok, legyen az novella, vagy a Börtönsztori folytatása, amivel én is elégedett  vagyok, és nem csak azért publikálom ki, mert muszáj folytatásnak lennie. Így a türelmeteket kérem, amíg lezajlik ez az egész mizéria, és végre rendesen tudok figyelni mindenre.

Persze azért a következő fejezetet holnap kiposztolom, de utána nem igen leszek fent, hogy bármit is hozzáadjak a bloglistájához. Remélem, hogy azért eddig tetszik, és nem tépitek le a fejemet a legutóbbi fejezetek miatt. Tudom, egy kicsit drasztikus voltam, de elhihetitek nekem a mostani fejezetek, amiket írok (50-51.) idegileg teljesen kikészítenek, még akkor is, ha én írom és én találtam ki.

Szóval türelmet kérek tőletek!
Addig is olvassatok valami jót, akárcsak én.

(Most főként angolul olvasok - a Viharok birodalmát is fel kellett függesztenem T.T -, de így is elég szuper a dolog.)

(Nagyjából most ilyen vagyok. Kísértenek a könyveim szellemei, hogy olvassam már el őket.) 

Megjegyzések