Tavasz, virágok... Duracell nyuszi?!

Sziasztok!

Így, még az 52. fejezet publikálása előtt egy kis közlendőt adnék ki nektek, hogy is állnak a dolgok mostanában. Persze tudom, hogy titeket inkább az érdekel, hogy mi lesz már a következő fejezetben, de az is fontos, hogy tudjátok, hogy gyakran miért van az, hogy össze-vissza publikálok.

Először is: tanulok, még mindig, és ha minden jól megy szeptemberben egyetem, vagy egy újabb OKJ-t kezdek meg estin.

Másodszor: nincsenek előre megírva a fejezetek, most is az 53. fejezettel bíbelődöm, tehát aki most elküld melegebb éghajlatra, az gondoljon arra, hogy még van folytatás, és volt oka annak, amit csinálok.

Harmadszor: emberből vagyok, nekem is vannak kötelességeim és dolgaim, meg hobbim, amiket végzek. Igaz, az írás is egyfajta hobbi számomra, de mint azt láthattátok az olvasás, az anime/manga is a szenvedélyeim közé tartozik, és szeretnék ezekkel is foglalkozni. (Már nem látom a végét az olvasni való könyveimnek XD)

Próbálok gyors lenni, ügyes, hogy egy határidőt tartsak, pl. minden szombat, vagy minden csütörtök egy új fejezet. De mint ahogy azt az 52. és az 51. fejezet között láthattátok, az egyik rövid, a másik hosszú, néha nagyon hosszú, és nem szeretek tagolni. Így a megírásuk is néha tovább tart, mint szeretném.

Negyedik okom pedig az, hogy kezd elérni a vizsgám - vállalkozási és bérügyintéző vizsgám -, és tanulnom kell rá, hogy szakmát szerezzek, és remélhetőleg a pontokkal felvegyenek az egyetemre. Így most gőzerővel Munkatörvény könyve és társai lesznek a "barátaim" egy ideig.

Valamint elfáradtam. Most jön ki rajtam a tavaszi fáradtság, ami ritkán szokott, de most valahogy a szokottnál is jobban kijött rajtam. Ilyen tájba már nagyon le akarnak ragadni a szemeim, álmos vagyok, elmegy mindentől a kedvem, úgy pedig nem akarok írni, hogy mikor bezárom a Word-öt azt se tudjam, miről írtam, és legközelebb, mikor írok ne tudjam, hogy mi volt ez.

Így egy kis türelmeteket és megértéseteket kérem, próbálok teljesíteni, de sajna az elem lemerül, és szerintem nem lehetne ezen még egy nagy adag kávéval, teával vagy egy wellnessel sem segíteni. Túl kell lendülnöm rajta, meg a vizsgáimon átesnem, hogy fellélegezzek egy kicsit.

Igaz, utána munka keresés jön, de ez már egy másik sztori.

Addig is, jó olvasást, és tartsatok ki. Mindennek van oka!


(Ki mit olvas? Én most a Never, never -t kezdtem el. Eddig nem értek semmit, de ami késik nem múlik :D )

Megjegyzések