Érdeklődés, avagy egy kíváncsi és lelkes író várja válaszotokat!

Sziasztok!

Most egy kis kíváncsiság vegyül a bejegyzésemben, ugyanis elkezdtem az 54. fejezetet, s megfogalmazódott bennem az, hogy egyre közeledek a végéhez, és mivel az egész történet végigkísérte a középiskolai éveimet és vele nőttem fel úgymond, még nem bírom teljesen elengedni.

Így felmerült bennem a kérdés, hogy mi lenne, ha az utolsó fejezet után egy úgynevezett afterstory szerűséget csinálnék külön történettel, más szemszöggel, de ugyanabban a világban. Ugyanis van egy szereplő - akit még nem ismertek, de majd nem sokára fogjátok -, akinek a szemszögéből már több ötletem és firkálmányom született, és nagyon szeretném veletek megismertetni a történetét.

Egyébként egy olvasómnak már említettem, hogy nagyjából 65. fejezetet tervezek a Börtönsztorinak, de ahogy elnézem a fejezetek hosszúságát lehet, hogy ennél egy-két fejezettel kevesebb lesz - ha megint 15-16 ezer karakter környékén írok, akkor tuti rövidebb lesz -, és valahogy szeretnék egy kicsi háttér infót adni nektek.

A novellák jönnének ugyan a többi szereplőről - Alana, Kaneki, Naruto, Boruto, Sinji stb. -, de szeretnék egy önálló sztorit adni az egyik még nem ismert szereplőnek.

Erről szeretnélek kérdezni téged, kedves olvasóm, hogy érdekelne-e, vagy inkább szeretnél majd a befejező fejezet után egy új történetet?

Mind a két esetre persze van anyagom, történet ötletem. Azt nem mondanám, hogy egyszerre viszem a kettőt, mivel van egy olyan félelmem, hogy belekeveredek. Így biztos, hogy csak az egyik lenne főként a blogon, ami futó. A másiknak, ami nem Börtönsztoris egyébként még nincs címe, de már az is készül.

A másik történetről:

  • teljesen új történet
  • nem Narutós
  • van benne egy kis magyar (nem sok csak egy kevés)
  • E/1-ben íródik
  • váltott szemszög a főszereplőkkel
  • teljesen új világábrázolás
  • erotikus részek

A Börtönsztori afterszerűségről:

  • a Börtönsztori után játszódik
  • új szereplők, bonyodalmak a régi szereplők mellett
  • betekintés az eredeti sztori utáni eseményekbe
  • más szemszögből - nem Freya lesz a "mesélője" -, egy eddig még nem ismert szereplő meséli el a saját történetét
  • Börtönsztori világában jászódik
  • nosztalgikus
  • idősíkos - több évet ölel fel, viszonylag gyorsan


Ami közös a kettőben:

  • Japán kultúra elemeit tartalmazza (megszólítás, ételek, berendezés stb.)
  • szerelmi szálak
  • főszál, mellékszálakkal tarkítva
  • fantasy, mágia
  • egyiknek sincs még konkrét címe 😃🐼
  • én írom egyedül
  • hosszúak lesznek
  • mind a kettőhöz lesznek novellák (igen, nagyon szeretem a novellákat)
  • több karakteres
  • mind a kettő közel áll hozzám
  • halhatatlan lét
  • nincs még cím
  • érzelmi hullámvasút (csak hogy fájjon nekem is 😉 )


Nos, ennyi lenne a kis leírásom, várom a válaszotokat (ha nem érkezik sok, akkor én döntök, aztán vagy olvassátok vagy nem.) Erre amúgy a Börtönsztori utolsó fejezetéig van lehetőségetek, amit persze előre be fogom jelenteni.

Pontos dátumot azért nem tudok nektek mondani, mivel attól is függ, hogy mennyire van időm. De megpróbálom még az idén befejezni a Börtönsztorit, hiszen végül nem vagyunk már olyan messze a finálétól.

Szóval várom a válaszaitokat, hogy hogyan tovább.

Legyen szép napotok! 😉

Ui.: Ne csodálkozzatok, ha lesz egy random novella a blogon. Molyon jelentkeztem egy kihívásra, és arra fogok írni egy novellát 😍

(Nos, olvasásban sincs nálam hiány:  most duplán olvasok. Cassandra Clare-Az angyal, valamint Kai Meyer-A betű mágusa. Ti mi jót olvastok most? )

Megjegyzések

  1. Szia! Én egy régi-új olvasód vagyok, ez a kedvenc történetem örökkön-örökké! A Narutos folytatás érdekelne :)
    Mivel napi tízszer feljövök, ezért érdekelne, hogy nagyjából mikorra várható friss rész? Puszi, és jo írást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nos, jelenleg dolgoztam, de mivel úgy alakult a helyzet, hogy nem jött össze a munka, és most itthon vagyok, így neki tudok állni komolyabban. Mivel munka mellett csak egy-egy bekezdésre volt időm. Jelenleg 3116 karakternél tartok, és még van mit írnom :) Így igyekszem, ahogy csak tudok.
      Köszönöm, hogy válaszoltál, főleg, hogy ha azt vesszük, te vagy az első, aki megjegyzést írt a blogomra, mióta elindult.
      Valamint elnézésedet kérem, hogy ilyen későn válaszolok neked, csak nem voltam sokat fent a munkám miatt a blogon. Ezt pedig restellem. Főleg, hogy számomra is fontos a történet és annak további menetele. Így ezúton is szeretném kérni a türelmedet.
      Reményeim szerint a héten már felkerül a fejezet.

      Üdv:
      Narutofan98 (alias Ajpek Szilvia)

      Törlés
  2. Köszönöm a választ, semmi gond, én is vagyok így, hogy egyszerűen nincs időm semmire... A fejezetet továbbra is nagyon várom, de azért ne hajszold magad túl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem :) De már majdnem négyezer karakternél tartok. :) Haladok, és már gondolkozom a folytatás címén.

      Törlés

Megjegyzés küldése