Helyzetjelentés

Sziasztok!

Na, végre elkészültem az 54. fejezettel, néhány órán belül posztolom is a blogon, azonban még mielőtt előre szaladnák a 21.000 karaktert is meghaladó fejezetre, egy kis helyzetjelentést adok arról, hogy mégis mi van jelen pillanatban.

Két nagy változás jött az életembe.

Az első nem más, mint hogy szerdán felvettek az egyetemre, és idén szeptemberben kezdem azt a szakot, amiről már régebben álmodoztam. Így kicsit át kell szerveznem az írási szokásaimat, sok mindenben változtatnom kell, de valószínűleg, mivel laptoppal fogok járni, így talán utazás közben írogathatok, de ezt majd a gyakorlat fogja adni.


A második pedig az, ami igazán titeket, Börtönsztori rajongókat/olvasókat érint, hogy már csak két fejezet maradt hátra a történetből. Igen-igen, azt mondtam, hogy talán több lesz, felmegyünk hatvan fejezetre, de úgy döntöttem, hogy nagyon hosszú fejezetekkel ugyan, de befejezem.

Ugyanis rájöttem arra, hogy már így is sokáig húztam, nagyon más lettem közben. Hiszen még alig voltam 15, amikor elkezdtem írni, és most töltöttem be nem rég a 20-t. Szóval úgy érzem, hogy mivel idén elkezdek egy teljesen más oktatási formát, szakmát szerzek majd egyetemi szinten, így úgy gondolom, hogy ideje lezárnom azt a korszakomat, amikor is gyerek voltam.

Még mindig látom magam előtt, amikor írom az egyes fejezeteket, amikor köröm rágva figyeltem, hogy mikor érkezik kritika, vagy mennyien olvassák a történetemet. Nos, eljött az ideje, hogy tovább lépjek, és a folytatásra koncentráljak, ami már teljesen más szemszögből íródik majd, sőt, két szemszögből, és csak elvétve fogjátok benne megtalálni a régi szereplőket.

Nem mondom azt, hogy nem fog hiányozni, itt ülve is, ahogy leírom ezeket a sorokat kicsit nehéz elképzelnem az életemet Freya és a többiek nélkül. Hiszen ez volt életem egyik legnagyobb fanfiction-ja, ami teljességgel átalakított, vele együtt nőttem fel, és szinte már a részemmé vált. De el kell engednem. A végtelenségig nem folytathatom.

Szóval előre láthatólag augusztusban fog debütálni az utolsó két fejezet. (Ez attól is függeni fog, hogy mennyire csúszom el, vagy halmoznak el házi munkával, vagy iskolai dolgokkal. De szeptember közepénél tovább nem húzom.)

A lezárás után elmondom nektek, mi lesz a folytatás címe, fülszövege. És várhatóan október közepére jön az új történet.

Szóval remélem eléggé kielégítő volt számotokra ez a kis értesítő. Ha bármilyen kérdésetek lenne, írjatok nyugodtan, akár messengeren, akár itt, akár e-mailen. Szívesen várom őket.

Jó olvasást, nem sokára jövök!
(Ti mit olvastok most? Én Cassandra Clare Pokoli szerkezetének második részét és Nicola Yoon A Nap is csillag című könyvét.)

Megjegyzések