Még élek, nyugalom :)

Sziasztok!

Nos, mint az látható hosszabb időre eltűntem. Ennek az az oka, hogy állást kerestem, és még mindig keresek, de ez egy hosszú sztori, amit nem szeretnék kifejteni. De a lényeg, hogy ameddig dolgoztam, addig csak egy-egy bekezdésre, néha csak egy-egy mondatra volt időm, így nem nagyon haladtam a történettel.

Viszont annál tovább fejlesztettem, így végül elkészültem a végcéllal, fel van már írva nekem, hogy mégis miként fog végződni a történet. Igaz, azt még nem találtam ki, hogy hány fejezet lesz, de remélem, nem lesz annyira messze, ugyanis már neki is kezdtem a folytatásnak.

Ennek címét viszont a Börtönsztori utolsó fejezete után fogom nyilvánosságra hozni. Ugyanis annak is meg van már a címe, már csak a fülszöveg hiányzik, és egy tökéletes cél. Itt viszont változtattam egy-két dolgot. Mivel rájöttem, hogy egy személyben nem tudom végig vinni a folytatást. Így úgy határoztam, hogy ez is váltott szemszög lesz. A többit majd megtudjátok akkor, amikor odaérek.

Nem akarok nagyon belemenni a részletekbe, még akkor sem a viszket a tenyerem, hogy leírjam nektek a folytatás szaftos részleteit. Nagyon izgatott vagyok, főleg, mivel talán a folytatást még jobban fogom szeretni, mint a jelenlegi történetet.

Szóval igen, megy az élet, haladok a fejezettel, és remélhetőleg még a héten ki tudom nektek rakni majd. És remélem, hogy tetszeni fog az, amit megszerkesztettem, és végső kimenetelnek találtam ki. Félreértés ne essék, a következő fejezet nem a vége, de már előre izgulok, hogy mi lesz majd a véleményetek a végkifejletről.

Addig is olvassatok sokat, legyetek türelemmel, próbálok végezni. :)

(Ti mi jót olvastok most? Én most jelen pillanatban Percy Jackson görög hőseit olvasom. Veszélyes egy könyv, főleg tömegközlekedésen.)

UPDATE (2018.07.26): 19.359 karakternél járok, és még van... ajaj. :) 
Nem, nem rakom fel két részletben. Ha már ennyit vártok rá, akkor egyben rakom fel. Hosszú lesz. :)


Megjegyzések