Let's do this :)

Sziasztok!

Mint azt láthatjátok egy időre eltűntem - gondolom annyira azért nem lepett meg titeket -, hogy dolgozhassak a saját dolgaimon. Sok minden történt az elmúlt két hétben, és valahogy jót is tett. Túltettem magamat javarészt a lezáráson, és belefogtam az új történetbe. Igaz, még mindig akadnak döcögős részek, amiken elmélázok, de már alakulok, mint púpos gyerek a prés alatt.

Bizonyára tudjátok, hogy felvettek egyetemre, így egy kicsit változtak a szokásaim. Gépet nem tudok magammal vinni, mivel a tanárok többsége nem igazán szereti, és javarészt a régimódi füzetekkel járkálok. Így nem tudok menet közben írni. Maximum füzetbe, amit ugye be is kell gépelni.

Egy szó, mint száz. A lényeg, hogy lassabban fog jönni a folytatás, mint azt szerettem volna. Így lehetséges - sőt, biztos - hogy október közepe-vége fele fogom az első fejezetet felrakni. Addigra talán összetudok hozni, két-három fejezetet annyira, hogy egy időre ellegyetek látva történettel. Más nem novella gyáros leszek :D

Na, de ne szaporítsuk annyira a szót rám. Inkább nézzük, mit is akarok nektek megmutatni.

Először is a történetnek van egy dala, ami alapján az egész született. A dalból persze egyből kitalálhatjátok, hogy itt nem igazán a harcokra lesz kiélezve a dolog. Igaz, a Börtönsztori is inkább azzal foglalkozott a végére, hogy mi a helyes, mi a helytelen, jó-e ez így vagy sem. Most egy kicsit mélyebbre fogunk ásni. Sokkal lassabb, érzelmesebb. Más szemszögek is lesznek. Nem egy cím szereplőnk lesz, mint Freya volt. Több ember szemszöge lesz E/1-ben.

Sok minden lesz a történetben, máshogy is fog felépülni az egész, de remélem azért tetszeni fog nektek. Mivel valljuk be. Ez a főszereplő - aki körül az egész igazából történik - az, aki eddig a legjobban a szívemhez nőtt.

S íme a történet címe:
A kristálybarlang

Fülszöveget egyelőre nem tudok hozzáadni, mivel még átdolgozás alatt áll :) Igyekszem ezzel is. Lehet találgatni. Kíváncsi vagyok, hogy ti mire gondoltok a cím alapján. Vajon ki lehet az, aki a főszerepben lesz?

Addig is jó olvasást!


 Amúgy ti most mit olvastok? Én Böszörményi Gyula: Rudnay-gyilkosságok, On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal, és Colleen Houck: A tigris átka című könyvét céloztam meg. :)

Megjegyzések