Novella kihívás - Március

Sziasztok!

Először is, szuper jó dolog végre ismét a blogon lenne egy orbitális nagy szünet után. Másodszor pedig egy kis játékba vetettem magamat, hogy visszarázódjak a kihagyás után. (Okairól egy külön bejegyzésben.)

A kis játék lényege, hogy az adott hónap napjainak megfelelő számú novellát hozzak az adott témára. Nos, én már elkészítettem a 31 papírkámat, amiket mindennap kihúzok, és írok hozzájuk egy pár soros novellát.

Ezt én azzal bolondítanám meg, hogy kiválasztok szavakat, amiket beleszövök majd a novelláimba. Gyakorta kép alapján, videó alapján, vagy egy címke alapján fogok írni. Molyon megy ez a kihívás, de alapjában véve ide is ki fogom nektek rakni magát a novellákat, hogy ne csak azok részesüljenek az írásokban, akik Molyos tagok.

Én magam a március hónapot fogom választani, s amint elfogadják a Molyon a kihívást, máris kezdem az írásokat. Lesz egyszer-kétszer random novella is a blogon, mivel aktív Moly tag vagyok, és imádom az írásos kihívásokat, valamint egyre hosszabbak ezek a kis írások, így jobban szeretném ide kiposztolni.

A következő posztban pedig kifejtem nektek, hogy most mi ez így hirtelen. Mi történt velem ez idáig? Hol az ígért folytatás a Börtönsztorihoz? Valamint társai. Kifejtem ezeket. Már akit érdekel.

Mindjárt jövök 😃

Megjegyzések