Határtalanul írva 2020/1

Eljött 2020 és ez az év sem maradhat ki novellák nélkül. Ismét elindítottam a Határtalan írás kihívásomat molyon, azonba tanulva az előző évi kihívásból, most csak egy félévig lesz teljesíthető. Ennek fejében növeltem a karcok számát, valamint máshogy csináltam meg a követelmény rendszert is.

Lássuk is.

Egy téma kell. Tíz meghatározott szó, amit dőlt betűkkel ki kell emelni - amennyiben blogon vagy, molyon nagybetűkkel és dőlt betűkkel kell jelezni -, valamint egy nap csak egy novella hozható, akár molyon, akár blogon. Összesen 50 karcnak, bejegyzésnek kell lennie félév alatt. A novellákat címezni, dátumozni is kell. Napló pedig nem lehet. Az másik kihívás.

Az én témám: Voltron: Legendary Defender - Takashi Shirogane ( mi más is lehetne az elmúlt bejegyzéseket illetően)

Szavak:
1. Festék
2. Fény
3. Barát
4. Mosoly
5. Telefon
6. Kutya
7. Farm
8. Múlt
9. Munka
10. Betegség

Ezeknek kell benne lennie a novellákban, vagy épp történet folyamban, dőlt betűkkel (blogon vezetem). 

A kihívás maga: 2020.01.01.-2020.06.30-ig tart. 

Megjegyzések